Lycklig tjej!

Idag på förmiddagen hade jag bokförings prov. Jag var ganska orolig inför det då jag inte pluggat så värst mycket till det eftersom jag var sjuk i helgen. Men jag fick provet framför mig och jag blev förvånad, jag blev helt imponerad av mig själv då jag kunde nästan varenda fråga klockrent! Det kändes skitbra, även om provet var långt (jag att i 1½ timme). Så jag blev jätteglad!

Sen dansade jag, Evelyn och Hanna i korridoren och storflumma vilket gjorde mig på ännu bättre humör!

Vi fick sluta tidigare! Fick lite hemuppgifter som jag snabbt fixade klart i skolan så jag hann ta halv ett bussen hem. Hemresan blev trevlig då jag först satt med Evelyn och sen hoppade fram till Emma när Eve hoppade av.

När jag hoppar av bussen, ut i det härliga, soliga vädret känner jag mig så himla glad, som dagen inte kunde bli bättre. Men så fel jag hade. När jag öppnar brevlådan så ligger ett nytt nummer av Chic där! Jag fånlog när jag låste upp dörren kan jag berätta.

Jag tog mig en promenad i det härliga vädret. Jag träffade en annan Emma än tidigare nämnd på vägen som jag pratade lite med, trevlans!

Nu sitter jag här med min älskade drickyoghurt och mår prima! Dagen är inte slut än och jag vet att den kommer bjuda på fler höjdpunkter, tex kommer min älskade Andreas hit ikväll! JIPPI!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0