Lite tisdag och lite torsdag

Min artonårsdag den 22/2 2011 var den bästa dagen i hela mitt liv. Den var alldeles, alldeles... underbar.

Det hela började ju med att jag var nervös så jag kunde knappt äta, men sen till slut så släppte allt det där när inspektören berättade att mitt körprov var godkänt, vilken lycka! Så med körkort bland mina nära och kära blev min dag fulländad och den bästa dagen någonsin.

Det kommer kanske lite bilder lite senare :)

Idag på eftermiddan åkte jag med min vän Erika ner på stan och shoppade lite. Strövade runt lite och träffade några vi känner och stod och prata med de ett bra tag, det var trevligt det! Jag köpte mig en vårjacka, det gäller att var med förstår ni! Så snart det blir vårväder så säger det bara slurp och så är de slut, POFF! Men nu har jag en så jag behöver inte vara med och slåss någe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0