SACO-mässa.

Idag gick bussen från skolan kl.8.30 och vår slutdestination var Stockholm och studentmässan där. Mycket folk var det, man fick trängas lite. Men det var jättekul och bra att gå runt sådär. Jag som funderar på vissa speciella utbildningar kunde kolla närmare på dem och fråga dem som stod i montern så jag fick svar på alla mina frågor. Man fick ju dessutom se en massa annat, och det var lite kul. Att lidl var där var väl den mest konstiga saken jag såg.
Om man inte ville kolla på utbildningar så fanns det ju en massa andra saker. Man kunde tävla om grejer, och ha penntävlingar (alltså att man försöker få tag på så många pennor som möjligt man kan från alla montrar) eller bara kolla på människor. Man fick ju med sig en del pennor och sånt.
Ja, jag gillade SACO-mässan och tycker det verkar kul att studera vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0