Jullov!

Äntligen är det jullov och jag ska verkligen slappa! Har inte gjort de saker jag tänkt de senaste dagarna utan istället slappat framför tv:n vilket är väldigt, väldigt skönt. Men imorgon blir det att ta tag i saker och ting!
Först ska jag åka och julhandla med mamma (och då menar jag mat). Men beroende på vilken tid det blir så tror jag att jag ska bada innan. Men vi får helt enkelt se.
Efter det blir det att inhandla och fixa de sista julklapparna på stan med Sofie. Ska bli skoj det. Men måste hinna göra den förbaskade kolan som jag skrivit om så länge nu! För på kvällen ska jag rida.
Men nu kära läsare ska jag krypa till sängs. Har varit en lång dag med vinnande av volleyboll och så vidare.. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0