Dan före dan!

Idag är det en riktig mys-och-pyssel dag! De sista julklapparna blev inhandlade igår med trevligt sällskap. Vi tog även en fika, mysit!
Ja, men idag blir det att fixa apelsiner med nejlikor i, baka kola (som jag velat hela veckan men hela tiden dragit mig för...) och slå in alla klappar i min tomteverkstad. Jag hoppas också jag hinner med en långpromenad innan vi tar in granen vid tre och tar kväller redan då. Vi bastar nämligen innan vi äter julgröt till kvällsmat. Efter det sen kollar vi på Bingolotto och till och med spelar det! Once a year gör väl inget liksom. Haha.
Men nu är det dags att påbörja avbetningen av "att-göra-listan". Ha en mysig dag före dan allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

heeej!!



borja uppdatera!! jag gar ju in har och vantar pa nya inlagg heela tiden :):):):) Ett brev ar pa vag til dig, dock har det hant en hel del sedan jag skrev det...men men, det far du nog reda pa forr eller senare anda :)

2012-02-06 @ 19:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0