Åååh!

Jag blev så glad när jag såg att Emma börjat blogga igen. Jätteglad blev jag! Så glad, att jag ville skriva ett inlägg här!
Emma, Emma lilla vän, kom snart hem igen!
Det är min juldikt till dig ;) Är ingen höjdare på att rimma precis, men jag gjorde mitt bästa! Ja, ett rim om året skadar väl ingen? Men det räcker gott och väl för i år.
Just i detta nu har jag religion och ska läsa om kristendomen. Fast om man vill kan man hitta på en egen religion, kanske ska starta Elindom? Eller... nä. Då skulle man väl tro på plastankor eller något och det skulle jag gärna avstå från.
Igår kväll höll Hanna och jag på med företaget och tröck klart allt och allting var klart lite innan tolv. Skönt att allt är klart och att man äntligen ska få sova nu i helgen. Nu är det bara matteprov nästa vecka och en miniredovisning i filosofin, och såklart volleyboll turnering på onsdagen innan vi slutar. Är rädd för att jag ska bryta händerna så jag inte kan öppna paket på julafton.. usch! Får steloperera dem innan så kan jag kanske vara lugn?

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahahaha! Jag tycker ditt rim rimmar fint i mina oron! :) Min dikt till dig ar:

Elin Elin lilla van,

Jag saknar dig mycket men,

Jag vet att vi snart ses igen,

och det gor mig glad min van!



Saknar dig Elin! Hoppas ditt UF foretag gar bra, och tack for julkortet! Sa himla coolt ju! OCh jag kunde bygga en snogubbe! Gjorde min dag!

2011-12-16 @ 15:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0