Underhållning

Jaha, då sitter man här och skriver igen. Just nu är det på en lång håltimme på en timme och en kvart innan den sista lektionen börjar som är 40 minuter lång och börjar klockan tre.. Snacka om onödig väntan.. Men så är livet, ibland får man vänta, så är det bara.

För att hålla humöret uppe och vara sysselsatt spelar jag något finurligt spel som jag hittat på spel.se. Men jag förlorade och då var det inge kul längre. Nästa blir något make-over spel då man ska "renovera" en tjej som ska på bal om jag har förstått rätt? Kul underhållning man får. Men man får väl skylla sig själv när man glömde skicka juridiken på mejlen. Men jag hade ändå inte kunnat öppna den eftersom jag har nya verisionen av word hemma. Så kan de vara. Jag får helt enkelt vänta tills jag kommer hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0