Trö(tt)rsdag

Imorgon är det helg igen! Så idag kan man känna sig lite lugn, men inte för lugn, för då kommer jag att somna. Jag är supertrött idag, precis som igår. Ändå hade jag sovmorgon idag. Jag får gå och lägga mig direkt jag kommer hem idag, det låter inte alls dumt faktiskt :)

Hur som helst, just nu sitter jag på lektion och har precis gjort klart administations uppgifterna så jag tog mig lite tid att skriva här. Våran lärare håller på och väljer låtar på spotify, lite gulligt faktiskt. 'Så drar ni på lite!' Hahah

Jag vet inte vad jag ska skriva mer. Blev lite rörigt det här faktiskt, men jag får väl komma med något mer strukturerat inlägg senare någon gång... när nu det blir ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0