Juridik snack.

Idag har jag varit duuuuuuktig! Idag har jag varit duuuuuuuuuuuuuuuuktig!
Jag har gjort klart (nästan iaf, kanske behöver finslipa ännu en gång) tvistermålet. Så nu är det bara att ge sig på brottsmålet.

Jag måste bara berömma Hanna, Evelyn och mig själv som lyckades vara bäst i klassen idag med 23 rätt av 24 (då vi inte svarade på en utav dom då vi var osäkra) i juridiken!! :)

Jag kanske borde bli något inom juridiken? Advokat? Nej, låter alldeles för snobbigt och det verkar jobbigt att vara ledamot i Advokatsamfundet och vara universitetsutbildad jurist och ha praktiserat i minst fem år, och dessutom ha mycket goda betyg. Det låter kanske inte super kul? Men om jag blev advokat tror jag att jag skulle se ut såhär:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0