YEES!

Den här veckan har jag hunnit med mycket, och den är inte slut än! Jag är faktiskt lite imponerad över mig själv måste jag erkänna, att jag pallar med allt, helt otroligt!

Så vad har jag gjort den här veckan? Jo, jag har pluggat en himla massa såklart. Men den här veckan har jag pluggat och haft/har:

Tisdag: finansiering&kalkylerings prov. Ridlektion
Onsdag: Redovisning fadderföretags projektet. Körlektion
Torsdag: Läst ut boken Dvärgen av Per Lagerkvist
Fredag: Svenska prov på boken samt renässansen. Geografi projektredovisning

(Om ni undrar vad jag gjorde i måndags så kommer jag faktiskt inte ihåg något av den dagen. Kanske kommer på det lite senare)

Sen är det lov i en vecka så då kan jag (nästan) ta det helt lugnt och ladda upp batterierna igen efter flera veckors slit. Det behöver man verkligen. Bara det att man har prov direkt efter lovet... Tumme upp? Nej inte precis...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0