Sjuk.

Jag sitter hemma och är sjuk. Feber och halsen brinner i princip, det sorgligaste är nog att jag inte riktigt kan sjunga ordentligt. Men jag hoppas jag blir frisk snart så jag kan ha konsert i mitt rum med hårbosten som mikrofon. Jag har aldrig gjort det tidigare, men det låter kul och är nog värt att pröva.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, bara tagit det lugnt. Jag har däremot gjort lite saker som jag velat göra ett tag, men varit för lat för att ta tag i. Tex har jag provat min vinterjacka, mössa och vinterskor. Jag hade nämligen börjat tvivla på att dom var fina. Men ack så fel jag hade, klart dom var helt underbara fortfarande. Så de har jag svassat runt i lite, men inte så lång stund eftersom det blev så varmt.

Jag har även mätt mig själv lite med måttband eftersom jag är SÅÅ sugen på att beställa lite saker från http://www.hm.com/se. Vi får väl se hur det blir med det. Det värsta är ju att jag suttit här hemma och haft tråkigt nu så jag har kollat in så himla många plagg och kuddar och saker att min ekonomi inte skulle gå ihop om jag köpte allt det! Njaa.. kanske. Men det är dumt att chansa ;)

Jag har inte orkat plugga speciellt mycket varken igår eller idag. Det är inte bra då jag har prov imorgon och på torsdag. Ajabaja! Dags att börja plugga till det på torsdag nu kanske? Ja, jag måste sluta blogga och plugga nu istället,eller snart i alla fall.

Bara för att jag har tråkigt och det var länge sedan jag la in en bild tänkte jag avsluta det här med en liten bild på mig när jag är frisk, har slingor i håret och är aningen yngre.
Ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anna

Sööt bild :D

2010-10-19 @ 15:48:40
Postat av: Elin

Tack Anna :)

2010-10-19 @ 20:29:10
URL: http://ronvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0