Ledig fredag, tack Dag

Klockan är bara halv tolv och jag har redan hunnit med massor! Nu är det bara plugget kvar, och det går ju lite segare då måste jag säga. Har kommit på att jag blivit dålig att hålla koll på saker, till exempel har jag fått kortslutning och vet inte vad det är som vi har prov på i finansiering&kalkylering på tisdag, och jag borde redan ha börjat läsa på det. Jag får väl ta och ta lite mer ansvar efter höstlovet, ja, det blir nog lagom, när man börjar ta nya tag.

Snart är det jul hörrni. När man tittade ut i morse och såg allt det vita på marken visste man inte om man skulle skratta eller gråta. Det känns verkligen som vinter, för en gångs skull har jag nästan fått lite julkänsla. Helt otroligt! Gud vad gamla stan måste vara mysigt vid jul, runt den tionde<3

Jag såg precis något förskräkligt! Något som verkligen drog ner min entusiasm. Jo, Alice har hoppat av Idol!
Det är ju så hemskt! Hon som var den bästa av tjejerna. Jag röstade ju till och med på henne i fredags! Jag skulle verkligen ha velat se henne i finalen i globen... men så kan det bli. Man kan inte alltid få som man vill. Nu får jag väl ta och rösta massor på mina andra favoriter så kanske jag har turen att få se dom i finalen sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0