Fredagens inlägg

I fredags skrev jag ett litet inlägg på mobilen och skickade hit på bloggen, men det visar sig att det endast går att skicka superkorta inlägg med max ett sms som längd. Så jag väljer att skriva det som skulle ha skrivits i fredags, nu istället.

Efter skolan idag så åkte jag ner på stan. Det blev att fika med några flickor :) Mumsigt var det såklart, men även mycket, mycket trevligt. Blev tjejsnack på högnivå. Det gillar vi!
Ikväll blir det att mysa framför tvn. Lilla Erika kommer hit,men vi är även 'barnvakt' till min (numera) extrasyster Lisa. Det kommer bli super roligt.

Ha en bra fredagskväll allihopa!


Sådär, visst skulle det ha varit mycket roligare, och mindre konstigt, om det hade funkat så att ni kunde ha läst det här i fredags? Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0