Bloggar om några tankar

Nu på morgonen var jag visst supertidig så jag hinner till och med att skriva ett litet inlägg här, bra va?

Idag är det fredag, då ska man nog vara snäll känns det som. Fredagen är ju faktiskt fredens dag så jag har nog rätt. Kan vara rätt svårt att vara elak när man vet att man får gå hem och stanna hemma några dagar.

Jag måste erkänna att jag är lite nervös. Jo, det är såhär att informationsmötet om AuPair är om ungefär en vecka. Jag vet inte riktigt hur det kommer att gå till, och vad dom kommer säga. Självklart har jag tänkt mycket på om jag vill åka eller inte. Och självklart finns det både en sida som vill åka, och en sida som inte vill åka. Så är det nästan alltid, men i just den här frågan så är det ju faktiskt något väldigt stort, inte något man bestämmer över en eftermiddag precis.

Om jag åker kommer jag torka ut eftersom jag skulle nästan inte klara mig utan min familj och min Andreas. Det skulle vara det svåraste jag någonsin gjort i hela mitt liv. Samtidigt skulle det vara väldigt häftigt att upptäcka något nytt och lite annan kultur. Jag skulle vilja uppleva thanksgiving, 4th of July och en riktig amerikansk jul, det skulle vara väldigt annorlunda och något jag gärna skulle vilja vara med om någon gång i livet, så är det bara. Ja, det är svårt det där....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0