Syster fredag! ♥

Oj, nu är det fredag igen, snacka om att tiden går fort! Det var ju fredag igår nästan liksom..

Hur ser schemat ut idag då för lilla mig? Jo, jag och syster yster är hemma själva. Jag lyckades övertala henne att stanna hemma från fritids med mig. Så vi tog sovmorgon, sen vaknade jag av att det var någon som stod och kikade in på mig, då var det lilla syster som ville äta frukost så vi dukade upp en mysig halloweenfrukost med tända ljus i en pumpa och så. Nu ska jag plugga medans hon sitter och färglägger massa läskiga halloween teckningar som vi tagit ut från internet. Det är riktigt mysigt med min syster hemma med mig, själva. Snart kommer andra systern hem också♥

Ikväll ska jag på partyparty, sam 2:ornas party eller vad de kallade det på facebook. Vi får se hur det blir. Hade i alla fall tänkt klä upp mig lite så hoppas jag på en rolig kväll.

Nu ska vi fortsätta med plugg och färgläggning. Spotify spelas varm. Ha en bra sista lovdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0