Återfall.

Återfall är någonting jag verkligen inte tycker om, i alla fall inte i det här fallet. Kommer ni ihåg att jag i början av våren trillade av en häst och gjorde mig illa? I alla fall, jag lyckades själv bli frisk från det genom att jag höll igång blodcirkulationen vilket gjorde (eller skulle göra i alla fall) att inflamationerna och blödningen skulle gå ner snabbare.

I maj kommer jag ihåg att jag kunde springa igen, och sen efter det har det bara rullat på. Jag tänkte att nu är jag äntligen frisk igen. Men icke sa Nicke. I förra veckan började det svullna upp igen, vilket tydde på en överansträngning då jag tränat rätt så mycket. Svullnaden gick ner något för att sedan komma tillbaka. Nu har jag även fått tillbaka vissa smärtor som jag hade efter olyckan, dock är dom nu inte lika smärtsamma nu, och det är ju bra!

Vi får se om jag tar mig i kragen här någon dag och kollar upp det.



Nu är klockan mycket, och jag måste skicka ett mejl med en läxa jag hade till en lärare innan jag kan sova. Däremot sitter jag redan i sängen med Andreas tröja som jag fått låna, den är mysig den. Tack älskling♥
Bäst att jag gör det jag ska nu då så man kan blunda snart :) Godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0