I got no car and it's breaking my heart

Nu har vi varit runt på ett antal bilaffärer (eller vad det heter) här i stan. Det finns ingen bil som är oss/mig i smaken. Helst ska den vara liten,vit och ha glastak. Men det funkar med svart också!

På en av affärerna kom en försäljare fram till mig. Till min förvåning skakade han min hand och sa artigt sitt namn. Men sjutton heller att han var artig! Han klämde ju så hårt på min hand att jag kommer ha blåmärken i flera veckor! Tänkte han inte heller på att folk har stora ringar på fingrarna, och att då inte handen går att mosa ihop till en rynkad boll för att något tar emot?! Usch, nu kommer säkert mitt långfinger börja peka käpprätt åt Finland medans lillfingret pekar mot sydpolen, blä...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0