The greatest day in history

Imorgon kommer jag ha kramp i kinderna och världens träningsvärk i magen! Så mycket har jag skrattat idag! Först var det badminton matchen på idrotten då allt blev helt galet. Vi körde två mot två, jag och Cilia mot Elin och Emma. Herregud vad vi utklassade dom. Men under matchen var alla helt höga! Elin gjorde roliga 'utkast' och gjorde ett roligt kroppspråk. Det var så illa att Cilia utbrast: 'Jag som trodde jag skulle få energi när jag drack kaffe... men hon är ju ett jävla multivitamin paket!' Skapligt roligt sagt alltså.
Allt avslutades med att jag och Elin battlade med 'din mamma är så fet..' historier. Jösses vilken lektion...

Sista lektonen idag var historia då vi jobbar i grupper. Jag, Anna, Sofie och Elin satt och stressade igenom arbetet tills vi insåg att vi var klara. Sofie, som satt längst in, ville komma ut. Vi flyttade såklart inte på oss, så hon kröp under bordet. Sen när hon skulle in igen vägrade hon att krypa, och vi vägrade att flytta på oss som vanligt, så hon kröp bordet! Det var också jättekul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0