Need to jump in the cold water

Idag har jag:

Endast haft en lektion och
Skrivit mitt sista nationella prov detta år
Det var matte A del II
Insett att det är fredag
Sett en orm
Solat
Nästan badat
Erkänt att jag bara doppat fötterna
Varit sommarklädd med endast jeansshorts och slappt linne
Burit Elin i cafeterian
Hoppat över en bänk
Dammat av mina solglasögon
Använt fipflops på allmänt område
Lyssnat på musik
Insett att jag inte har ett enda prov nästa vecka - än
Attackerats av både myror och getingar
Kommit på att jag måste läsa 70 sidor per dag om jag ska hinna klart med min bok till bokrecensionen
Har kommit på att Marian på svenska blir Marianne
Insett att nu är det faktiskt SOMMAR

Kommentarer
Postat av: Emma

du är medveten om att Marian är ett mansnamn som kommer från Marianus, som är en maskulin form av Maria.

Och Marian kan även vara en feminim form, men då är det en variant av Marion och inte Marianne.

Marian är även Mary och Ann ihopsatt.

2010-05-23 @ 14:24:50
URL: http://drosselcainz.blogg.se/
Postat av: emma

haha mybad, Marianne är ju Mary Anne.... lol :>

2010-05-23 @ 14:27:28
URL: http://drosselcainz.blogg.se/
Postat av: ehnis

Bärningen i cafeterian <3

2010-05-23 @ 19:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0