korvens bloggkåmpis säger hallå

jag sitter hemma hos min goda vän korven. detta har vi hunnit med än så länge idag: vaknat, ätit, ätit, skrattat, ätit, mobbat folk i skolkatalogen, gått på toaletten, tagit en smoke, moffat godis med sofia, insett att det är riktigt kul att skriva inlägg på folk fb, sen tror jag att vi tog en till skål med flingor :D
förövrigt kan jag meddela att det regnar ute, och att elin just idag sovit sin längsta natt i sitt liv. jag är riktigt stolt över att ha fått tillbringat den tiden med henne :D HIHIHI. snart ska vi nog hitta på något, tror jag. men först ska jag klappa henne på huvudet och se till att sno tillbaka hennes mobil så jag kan fortsätta min underbara konversation med lillsoffan, ;)

jag kom på en sak, det var meningen att detta skulle vara ett roligt inlägg. men blev lite annorlunda, för jag har slut på insperation. okej, nu ska jag fortsätta med min bus! smell you latero dudes ♥

juste kan också säga att jag vill se det nyast avsnittet av min dorgserie, hum men elin vill inte det.
det här är elin, :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0