Vårkänslor

Igår efter skolan gick jag och fikade med några av tjejorna på nya Coffee & Lounge. Det var riktigt trevligt det! Lite senare kom mama ner och vi gick och kollade och shoppade ett och annat nödvändigt.. men även ett och annat onödigt.. Tihi!

Idag var jag i stallet och jag tror att alla känner av de vårkänslor som har börjat krypa i kroppen. Vi skrattade så mycket att vi grät! Men jag vet inte om jag grät för att de skratta åt mig, eller om jag verkligen förstod vad de mena och skrattade åt det istället.. Spela roll vilket, jag fick i alla fall kramp i mungipor och mage, så jag gissar på det andra alternativet!

Just nu sitter jag i systers rum och har precis kollat klart på körslaget. Bredvid mig ligger en  f e t  godispåse, mumma! Nu gick musten plötsligt ur mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0