Tisdag

Här sitter man i skolan igen. Jag vet att jag inte borde blogga på lektionstid, men annars så kommer det inte bli någon uppdatering här. Inte idag i alla fall. Som tur är är min information och layout lärare inte här. Han kanske kommer senare, men då har jag ju skrivit klart! Jag håller på med att reportage. Allt är påhittat och layouten och designen får jag göra hur jag vill med. Men jag föredrar att göra det enkelt, men ändå väldigt bra. Det ska ungefär vara som om det var i en tidning. Jag har valt att inrikta mig på unga tjejer i åldern 13-21. Enligt mig var det den enkalaste (och det enda) jag kom på. Nog om det.

Just nu sitter några av mina kompisar och undrar när Halloween är.. Var är mänskligheten påväg?! Hallå, det kommer en lååååång sommar först. Vem orkar tänka på Halloween då det är mörkt och ruggigt ute redan? Det är ju trots allt mars fortfarande, och snart är det påsk, härligt med det lovet. Sen kommer det en massa andra lov.. SEN kommer Halloween. Men då går vi i tvåan. Och allt annat går inte att förutspå än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0