Planering för idag

Idag kommer jag den mesta tiden att sitta och plugga. Men mellan varven kommer jag att åka ner på Åhléns (om de nu har öppet), gå ut med vovven och kanske dansa runt lite här hemma. Det kommer alltså bli en rätt så lugn dag för min del, men jag kommer göra en massa nyttiga saker vilket är jättebra!



Igår hade jag en fantastisk dag i Örebro med min bästevän och chaufför Lina. Vi gick på ikea och shoppade på marieberg. Det var otroligt roligt, och vi fick se några kändisar också! Först såg vi Linda Pritchard, och sen fick vi se Erik Saade. Men jag måste säga att jag blev lite besviken då Erik hade gjort om sin låt till en ballad... Men det var kul att se alla fjortisar som skrev Erik i pannan och som nästan svimmade när de såg honom.
Med endast två felkörningar kom vi hela, med lite mindre pengar på kortet, hem igår kväll.
Tack Linis för en jättetrevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0