Here I go again

Idag efter skolan var jag på stan med Elin och Anna. Vi träffade på Viktor och Mattan och vi gick och fika allihopa, riktigt trevligt! När man satt där och titta ut genom de enorma fönstren passerade där en massa människor man känner, och många man inte känner. Det var väldigt roligt att höra killarnas synpunkter på vissa saker, som de bara hade såå fel om! Men så är det med killar...

Just nu är det Let's dance final och jag kikar lite på det samtidigt som jag letar efter billiga flygbiljetter till USA dit mamma och jag ska åka och hälsa på kusinerna i höst. Hello California! :D Jag kollar också efter en ny bil som vi skulle vilja köpa. Man kan nästan tro att vi vunnit på lotto eller något (men det har vi inte för er som undrar!)

Snart tänkte jag käka glass, men nu ska jag leta efter en snygg bild att lägga upp här senare!

Kommentarer
Postat av: frida

jag hoppar med to the us elin :D hihhiiii <3

2010-03-26 @ 22:54:22
URL: http://fridiisd.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja men gör de vah Fridilutt :D mihihi <3

2010-03-26 @ 23:22:28
URL: http://ronvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ny bil? Kanske en grå passat skulle passa er?

2010-03-27 @ 02:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0