F

Igår kväll var det party hemma hos mig. Det var ganska roligt, mycket dans och ännu mera skratt!

Idag ska ska jag gå i skolan som vanligt. Vi får se vad jag hittar på för roligheter idag eftersom jag varit lite vimsig senaste tiden så kommer jag väl fortsätta med det idag. Och förlåt alla om jag inte svarar på era sms. Som sagt är jag vimsig, så jag (på något sätt) trycker ner alla sms när jag läst dem, och sen glömmer jag dem.. Jag menar inget illa med det, det är bara för jag är lite trög, så ni vet det ;)

Idag på morgonen, alltså just nu, är det väldigt skönt för jag behöver inte fixa mitt hår och så, så jag kollar på Beverly hills 90210. Hihih!

Kommentarer
Postat av: kristina

ja tycker vi ska ha film kväll elr nåt snart :)<3

2010-03-12 @ 16:58:55
URL: http://letmesing.devote.se
Postat av: Elin

Jaa, jag med! :D <3

2010-03-26 @ 23:20:58
URL: http://ronvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0