v.27

Måndags kvällen innebar nya Twilight - Eclipse med några av tjejorna. Det var mysigt det. Hoppas på att kunna träffa hela gänget snart, det var ett tag sen! Men det blir väl så på sommaren när alla reser bort (och vissa mer än andra) olika tidpunkter, och sen jobbar olika tider så blir det svårt att passa ihop och hitta en tid som passar. Men snart borde alla vara hemma i alla fall så vi kan träffas :)

Tisdagen var = Lina. Det var väldigt trevligt att träffa lilla Sören. På eftermiddagen åkte vi ner och jag fick brynen vaxade. Det är skönt att slippa bry(n) sig, men det gör desto ondare att göra det. Ajajaj!

Onsdagen bjöd på en massa komplikationer men slutade mycket bra ändå. Spanien vann matchen mot Tyskland och Andreas var här på besök. Det kunde inte bli så mycket bättre :)

Jag kom nyss in i från en tur med hunden. Lina och jag var ute och knallade i hettan. Duktigt av oss måste jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0