SOOOMMARLOOV!

Nu har jag fått sommarlov. Det som har hänt idag:

*Jag fick värma min mat sist
*Erica kastade tårta på mig
*Jag smetade in ett av hennes ben med tårta, som hämnd!
*Jag klev sönder en vattenballong med slit med skon på mig utan att tänka på konsekvenserna
*Jag var nära att vinna "fotleken"/gruppsex
*men jag blev puttad och trillar i marken med en duns
*det var nära att jag fick två långa killar över mig!
*Vattenspridaren träffade mig
*Jag blåste upp en ballong förmycket så den smällde i mitt ansikte

Vill bara meddela att allt verkar har gått bra, haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va de läskigt att blåsa tills den gick sönder? :)

2010-07-02 @ 19:47:59
Postat av: Elin

Ja, det blev som en liten chock. Tänk dig att du håller i en stor ballong, och plötsligt är den borta och det ekar som tinnitus i dina öron. Så lite. Men det är ju inget farligt och direkt efter när man fattat vad osm hande hänt så kunde man ju skratta åt det ;)

2010-07-03 @ 18:10:14
URL: http://ronvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha har aldrig testat , kanske får göra de då :)

gjorde de inte ont då ?

va de med flit ? :)

2010-07-04 @ 17:35:19
Postat av: Elin

Gör de du om du vill ;)

Det sved lite på armen för det blev som en "snärt" där, annars gjorde det inte det :)

Det var inte med flit. Jag trodde bara att den gick att blåsa upp ytterligare :P

2010-07-04 @ 20:34:57
URL: http://ronvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha yes de ska ja :)

hur får man ta på en stor då ?

jaha ja trodde de skulle göra skit ont . de sprängs ju , haha :P

de går väll inte att veta hur stor dom kan bli ?

:)

2010-07-04 @ 23:00:05
Postat av: Anonym

;)

2010-07-06 @ 16:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0