Det blir en dag på stranden

Dagen spenderades på stranden med familjen och delar av familjen Karlsson. Var riktigt skönt att ligga och sola i hettan. Men ett par vändor ner i vattnet blev det allt!
Det bästa på hela dagen måste ha varit när jag låg och nästan höll på att slumra in, när det plötsligt kommer "varma", blöta fläckar i håret, på ena benet och en fläck på ryggen... YES! Fågelskit. Och fågeljäkeln var inte hård i magen precis, mums!
Om det var någon som slängde sig i vattnet så var det jag! Det första jag gjorde när jag kom hem var att duscha av mig och tvåla in mig 5634567898765429 gånger.

Nu alldeles strax ska man kila över till Thulins. Ska bli riktigt trevligt att hälsa på de gamla godingarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0