Sälen dag 2

Idag var det fullt ös i backen hela dagen. Det var bara att racea ner, och lift upp. Racea ner och lift upp. Annars är man som mig, man tar det lugnt ner och kollar på utsikten, kollar in andra åkare (för vidare tips på åkning, och klädstilen). Det gör det hela en aning spännande!

Idag på kvällsåket tänkte Sofie och jag ta sittliften upp till toppen, och självklart gjorde vi det. Men som en bonus fick vi trevliga gossar som liftkamrater! Vilken dialekt dom hade! Någon otroligt härlig, men jag har ingen aning om vart de var ifrån, kanske Göteborg? Det var ganska kul, eller fettkul som Sofie säger. Vi fick oss iallafall ett gott litet skratt.

Ikväll var det let's dance med bh på utsidan. Kanske en slags revolution mot Stålmannen som har kalsongerna utanpå? Vem vet?!
Men nu ska vi spela ett spel eller hitta på något annat kul som att sjunga "sällskapsvisor" med de vuxna, haha! Ha det fortsatt bra där hemma.



Jag kom på att mitt på dagen idag hade vi -25 grader i dalen, men -2 grader på toppen och strålande sol. Hur underbart som helst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0