Måndag ?

Vad hände med måndagstråk? Någonting är fel i vårt solsystem, men det får inte stoppas!!! Måndag, veckans absolut tråkigaste dag, men nehej! Inte idag! Jag börjar nästan tro att jag sov bort måndagen så att det egentligen är tisdag idag, eller kanske möjligen fredag. För så känns det! Jag är glad. Otroligt glad! Hihih!

Jösses... Stackars er läsare som tvingas läsa det här när jag är så här lyrisk. Men det kanske får er att börja bubbla, som jag. Kanske får er att fnittra, eller le. Det är värt ett försök!

Kommentarer
Postat av: frida

men elin, vi gillar att du är glad :D !

tillskillnad från förra veckan är de här ett megastort plus :D <3

2010-01-26 @ 23:05:20
URL: http://fridiisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0