Hemma

Fyra dagar i Sälen går otrooligt fort. Igår kväll kom vi hem, välbehållna allihop. Vi åkte bil i sex timmar, och det tar på krafterna. Man blir rätt seg av det faktiskt, så jag orkade inte uppdatera. Men nu ska ni få höra lite ny information om min minisemester i Sälen med Sofie.

I lördags åkte vi skidor som vanligt, vi hoppade lite med skidorna, och det gick faktiskt rätt bra. Och kul var det! På kvällen gick Sofie och jag och försökte panta alla burkar, men maskinen var trasig, men det förstod ju inte vi, så vi stod där och försökte trycka in burkar och blev inte riktigt kloka på varför det inte gick. Men sedan kom en man och hjälpte oss, då gick det betydligt bättre att panta burkarna när maskinen fungerade...
När vi kom hem var Sofie hur knäpp som helst. Först så kommer jag och Sandra in i badrummet där Sofie står och borstar tänderna när Sandra utbrister: "Det där är min tandborste Sofie!!!" Ops... Efter det tar Sofie tandkräm på fingret och vi skrattar. Men efter det så råkar hon kladda ut det i ansiktet! Det var då vi verkligen märkte att något var fel... Tokmajan min! Funderade på att sova med ett slagträ den natten, men jag struntade i det.

Nu ska jag byta om, sen ska jag rensa ur min garderob så jag får in mer kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0