100124

Idag var jag i stallet hela dagen. Det blev lektioner som vanligt, och sen fix i stallet. Och som vanligt hade vi kul! Emma gjorde en Elin, till min stora förtjusning! Jätteroligt att jag kan influera människor, men lite synd kanske att det råkar bli på det viset, haha. Jo, det var nämligen så här att för några veckor sen när jag kom ut ur stallet med sadel och träns över armen så halkade jag över en snövall som är precis där utanför. Mössan åkte ner och allt sånt där.
Idag gjorde Emma samma sak, fast utan sadel och träns över armen. Hon hade istället en (väsk)truck och en påse. Menmen. Hon hade ju något. Så nu är det inte bara jag som legat och sprattlat över den snöhögen. YES!

Nu ska jag snart hoppa in i bastun, så fort mamma kommer hem vill säga. Ska lägga en hårinpackning och kleta in mig i en ansiktsmask. Härligt värre :)

Kommentarer
Postat av: Emma :)

Inte mobbas Elin! :O Jag halkade, bara lite (a)

2010-01-24 @ 17:42:02
URL: http://emmapermestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0