100123

Idag har jag varit i stallet hela dagen. Det är alltid så skönt där ute, man blir lixom aldig uttråkad för det händer saker hela tiden! Det är så himla kul och mysigt ska ni veta. Vännerna man har där ute, de finns inte någon annanstans. Man får leta länge för att hitta några som dom.

Idag var det lektioner som vanligt, det gick jättebra! Visserligen fixade jag hästarna och stallet den mesta tiden, men den tiden jag var med gick det iaf kanon! Efter lektionerna blev det uteritt. En familj red på hästarna, och vi gick bredvid. Så det blev en tvåtimmars promenad pulsandes i snö till knäna. Sug på den ni!

Så efter den här dagen har jag träningsvärk i högerarmen, ganska skumt faktiskt... Eller, jag känner att jag kommer ha det imorgon iaf, för det lixom kryper nu. Rätt lustigt... Jag skulle aldrig klara av en bloggkväll på det, sorry Emma ;)



Angående "reklamen" jag tänker skriva åt dem som vill. Jo, den kommer lite senare. Det är inte bara att knåta ihop något, utan jag måste planera och tänka ut riktigt bra saker. Så det kommer.

Men den som väntar på något gott, han väntar aldrig förlänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0