100113

Igår var det första skoldagen igen efter ett långt och välförtjänat lov. Jag måste faktiskt säga att det var helt okej, eller jaa, rättare sagt, jag tyckte det var jätteroligt! Det var kul att träffa alla och så. Och fastän det är skola och man vet att man kommer få läxor här framöver (och prov för den delen) så känner man att man fått ny energi av all vila på jullovet så man kommer orka med det. Det är rätt skönt att känna så.



Jag har ett spotify-tips att komma med. Jo jag har precis kommit på en ny artist som man borde lyssna på mer. Han hade en stor hit i somras och efter det har det bara gått uppför för honom. Hans skiva heter likadant som hans artistnamn och det namnet tycker jag personligen låter som ett namn på en hund.
Jag pratar så klart om Milow. Låt hans musik sjunga i väggarna där hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0