100111

Har städat garderoben nästan hela dagen, men blandat ut det med några one tree hill avsnitt. Vid halv fyra kom Marie och hämtade mig till träningen som var vid fyra. Gick rätt bra att träna, väldigt bra för att inte ha tränat på tid och evighet.

Nu när jag kom hem satte jag igång att baka en toscakaka som vi ska ha på pappas födelsedag som är imorgon.
Nu står den med glasyren och får en fin färg i ugnen. Har plockat undan lite julpynt nu på kvällen också, blir så tomt utan de, så jag måste hitta på något som kan fylla det tomrummet som de lämnar efter sig. Efter det måste jag plocka undan alla kläder som jag rensat ut ur garderoben. De ligger nämligen på mitt golv i en stor, oorganiserad hög... Usch! Och imorgon är det skola. Jag blir spyfärdig.

Kommentarer
Postat av: Mammiz

Gick det bra att baka??? :-)

2010-01-12 @ 12:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0