100104

Dagen började med att vi åkte till spökbacken där jag hyrde skidor till fjällenresan. Jag måste bara fråga er vad ni tror att jag gör, det första jag gör, när jag kommer dit? Jo, halkar såklart. Det är lixom min nya grej. Så passa er, här kommer den coola halkerskan!
Efter mitt besök på spökbacken blev det en visit hos farmor med mäklare. Fast jag fick inte vara med hela tiden, fast jag sa att jag vill bli fastighetsmäklare/rådgivare. Man måste tydligen vara ganska sträng om man ska bli det... Synd. Men jag kanske kan starta en ny trend? Kanske till och med starta en egen fastighetsbyrå? Snyggt det skulle var med det här: "Elins normala mäklarbyrå AB" fast kanske borde jag byta ut normala till onormala istället..
Efter farmor och mäklarincidenten åkte jag till badhuset och tränade, väldigt kort, men jag tränade ju iaf!

Nu ska jag kila iväg till Sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0