100103

Idag har det varit stallet som gällde igen med mupparna! Tror faktiskt inte att jag halkade en enda gång idag, och det är ju en stor förbättring. Då blir det ju till och med trevligt att det är halt ute. Men om man halkar själv, neej, usch och blä! Det klarar jag mig ganska bra utan. Men det gör inget om någon annan halkar, bara personen inte gör sig illa, då är det skitkul. Okej, kalla mig skadeglad, men jag verkar ju faktiskt vara det. Fast bara på ett busigt-normalt sätt!

Efter sista lektionen idag så hoppade jag, Emma, Becko, Jacob och Mickan upp på varsin häst och spurtade i hagen. Det är rätt härligt att känna hur hästen verkligen tar i och tycker det är kul, samtidigt som det är ganska bra för hästen. Så vi raceade några gånger, men Becko gjorde sig illa, men det gick rätt så bra. Lite repor i ansiktet "bara".

Nu tänkte jag försöka vara social på msn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0