100102

Idag har jag varit i stallet och haft kanonkul! Fick världens sockerkick där på slutet när jag åt lite godiskola. Sen har jag även halkat idag 865 gånger. Först med sadel och träns över armen halkade jag på en snövall och mössan åkte ner i ansiktet - och alla skrattade! Men det måste faktist ha sett rätt kul ut. Bara det att jag insåg nu när jag kom hem att jag har ett lilablått blåmärke på benet som gör oooont, men shit the same. Det är ju faktiskt vinter och halt ute.

Nu ska jag keka. Kommer nog ett nytt inlägg senare :)



Uppdatering: Kom på att jag råkade få ett knytnävsslag mitt på näsan idag också. Och hur fan lyckas man halka på en kant så man står med huvudet rakt ner i öbalen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0