Mix

Det blev en dag i stallet igår eftermiddag. Syster var med mig och vi gick ut på en ridtur i det underbara vädret! Det enda problemet jag hade var att jag nästan blev snöblind, så då önskade jag att jag hade haft mina solglasögon... Men jag klarade mig rätt bra ändå.. Men jag har ju lite svårt atgt swe tagentgergna.. ?



Vet ni vad jag tänkte på nu i morse när jag vaknade och åt frukost? Jo.. det är verkligen tur att Herr Morris är tecknad och inte verklig. Jag menar, hur skulle det se ut om en verklig kanin skulle ha meterlånga armar och ben bara för att han åkt vattenrushbana och inte riktigt haft rätt längd inne men åkt ändå.. Alla har vi varit där, men ingen av oss har fått tre meter långa armar för det...? Det jag menar är att Herr Morris är ganska overklig. Jag skulle inte vilja träffa på honom i verkligheten.. Tur att han inte är verklig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0