Inställt tåg

Idag var jag och Fridilutt i norrköping och shoppade. Det var riktigt roligt det. Och jag köpte en hel del saker, bra saker. Bland annat en miniräknare och ett par örhängen. Känner mig totaaaaaltheelt nöjd med mina köp. Jippi!

I slutet av våran shopping runda kan man inte säga att vi hade så jättebra flyt precis. Tåget var inställt... Bara att vänta en halvtimme på ersättningsbussar och åka buss ända till Katrineholm. Men som tur var så fick vi sällskap av Elin och Madde. Sedan när man kom fram fick jag inte tag på pappa eftersom han (som han sa när jag kom hem) hade tappat bort sin mobil. Så jag sprang till stadsbussen och hann med den ganska bra.

Nu återstår bara att skicka efter ett par skor från skopunkten. Det hade jag faktiskt tänkt göra på en gång.
Så ciaooo

Kommentarer
Postat av: frida

oooo skojj vare :D !<3

2010-02-06 @ 17:12:37
URL: http://fridiisd.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha, tågen från Norrköping går aldrig som de ska så xD

2010-02-07 @ 22:48:35
URL: http://emmapermestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0