100203

Nu när vi är inne i februari är det en massa snö här! Jag tycker faktiskt att snön börjar bli lite mysig nu. Jag skulle så gärna vilja gå ut i snön och hoppa och kasta snöbollar och snöpula någon. Jag skulle gärna ligga i snön och titta rakt upp i himlen på de snöflingor som silar ner till backen. Det ska jag nog göra i helgen. Längtar dit asso.

Men det finns ju saker som inte är så roligt med snön, till exempel alla trafikolyckor som händer, alla som halkar. Och de som är gamla och inte riktigt orkar skotta, men som gör det ändå. Sen kommer det ju inte bli kul när det här smälter. Men det får vi väl ta då. Några decimeter till hinner det nog komma tills dess :)

Kommentarer
Postat av: Mammiz

Hoppas verkligen inte att det kommer några decimeter till.Nu räcker det!!!!!

2010-02-04 @ 13:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0