Fredag och Lördag!

Jaha, idag var jag i Norrköping med bästa Erika och sprang runt, dansade och shoppade lite grann. Det var riktigt roligt och trevligt! Mycket folk måste jag säga att det var, men det är väl så såhär nära jul.



När jag kom hem blev det att plugga lite, sen lagade jag mat, precis som igår. JA JUST DET! Jag måste bara berätta om igår!

Jag slutade skolan halv tolv och tog sen bussen klockan tolv (som var försenad) så jag fick springa runt på stan. På tjugo minuter handlade jag mat och tog ut pengar och hann sen med kvart i ett bussen och åkte hem. Väl hemma dammsög jag huset, sedan bäddade jag rent min säng. Jag tände ljus och gjorde fint tills mamma kom hem så hon fick ett mysigt välkomnande :)
Jag duschade och sedan lagade jag maten för hela familjen (fast pappa fick diska).

En riktig husmor var jag då kan man säga! Hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0