Såhär efter jul...

Nu är julen över, men självklart finns det kvar lite julmat i kylskåpet. Julen är så mysig när man är med släkten (det känns som jag skrivit det förut?), och känner gemenskapen. Även fast vi inte längre är hela släkten så kunde vi i alla fall genom skype ha med kusinerna som nu bor på andra sidan julklotet. Vi fick höra en och annan julsång och så hade de på sig så fina hårband med horn, som en ren!

Julklappar blev det mycket av, men det roligaste är nästan att ge. Jag gav mamma ett par superfina tofflor(uggs ungefär) och en kajal i perfekt färg, pappa fick en bok han blev glad för och till det lite wiskeychoklad. Till systern min blev det en EMD-skiva som var det som stod högst upp på önskelistan. Snacka om att det blev ramaskri när hon öppnade paketet och såg den, hihi. Min andra syster fick en cool tröja med en tiger på, då slipper hon låna mina kläder.

Jag fick jättemånga fina klappar som jag blev hur glad som helst av! Jag blev så förvånad, så jag satt där och böla över att jag fått så fina paket. Så det blev en gråtande julafton, fast på ett bra sätt!

Jag måste tillägga att jag inte ens fått alla mina julklappar än, Andreas gubben har ju varit sjuk så vi har inte kunnat byta än, och jag är faktiskt lite nervös över det. Men jag är helt säker på att det kommer bli bra, och jag hoppas han blir glad.

Nu ska jag äta lite gröt till lunch, sen ska jag ut på promenad. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0