250909

Why givin' up when you're young and you want some... ?


Idag äre fotobild på morgonen. Sedan blir det matte, engelska prov, administration och naturkunskap. Slutar vid 3. Sen får jag åka direkt ner till badhuset (typ 50 meter, men ändå). Där får jag sätta mig och plugga tills träningen börjar, som är kl 4.

Allt detta plugg på helgerna gör mig galen. Men det är som jag skrev tidigare: Vill man ha ett bra jobb i framtiden så gäller det att kämpa!

Jag måste bara berätta att telefonen jag lånade för att min telefon är trasig, den telefonen gick ju sönder. Och nu har jag fått låna yttligare en telefon, men det har också pajjat...... Tyvärr... Så nu är jag telefonfri.

Vilket betyder att ni inte kan nå mig speciellt bra om ni inte ringer hem till mig. Så är det desvärre.. Men det får väl gå. Hoppas bara de skyndar sig med min telefon. Så jag kan bli kontaktbar igen!

See ya @ school
/ e'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0