090909

Vid frukostbordet.

Sitter här och tuggar lite lugnt med min vän Ebba. Min lilla trogna vän.
Jag ska snart börja med matten eftersom jag ska typ tenta av den så jag kan börja på matte B på en gång. Och sen i trean kan jag köra på med matte D. Skönt!

Idag slutar Isabella, och jag måste erkänna att jag fällde en och annan tår när jag fick veta det.. Men jag är glad för hennes skull, och hoppas att hon blir en stor stjärna, det förtjänar hon! Vi får träffas på helger, det tycker iaf jag!

Men nu måste jag verkligen räkna matte!

Puss / e'

Kommentarer
Postat av: Emma

kul att någon är bra på matte :<

2009-09-09 @ 21:58:27
URL: http://lillstaaf.blogg.se/
Postat av: isabella p

vad söt du är :) självklart ska vi träffas tkr jag med, kommer sakna dig och alla

<3

2009-09-10 @ 18:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0