Sunday

Lustigt och klurigt, hm..?

Vissa har vanliga helger, inget speciellt händer. Medans vissa har helger då överraskningar ploppar upp hejvilt.
Jag vet inte hur min har varit. Men mest som det andra alternativet.

Jag har kommit på (igen) att jag vill pierca naveln. Det skulle vara grymt coolt tycker jag. Synd bara att det är så att den måste tas ut 8 fall av 10. Det är också synd att den kan framkalla äckliga infektioner... Men det skulle iaf vara coolt!

Efter en upp-och-ner vänd lördag avslutades den med Eriki hos mig. Kul tyckte jag, jag vet ju inte vad hon tyckte? haha!

Söndag var = Data, Sofie och senare Elin. Mest en slapp dag. Det var otroligt skönt att vila upp sig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0