Skolan

Just nu sitter jag på min första lektion, samhällskunskap.

Vi har ingen lärare och eftersom jag var sjuk förra gången då de blev indelade i grupper och började jobba inom brott och straff (som är vårat kapitel just nu) så har jag ingenting att göra. Jag har ingen grupp (förutom Anna och jag som paktat ihop oss). Men vi har ju fortfarande inget att arbeta om. Så jag tänkte: Neej, jag skriver lite på min blogg istället så alla mina bloggläsare blir glada.

Ikväll är det luciaträning, och jag funderar på att färga håret. Ljusbrunt tror jag? Skulle det vara fint på mig tror ni?
Just nu har ju mitt hår en väldigt ful utväxt. Usch! Och håret känns bara typ svart. Blä! Men jag vet inte, vi får helt enkelt se hur det blir. Men lite hjälp och tips skulle inte skada! :)

Idag ska min lilla vän Linis gå på Paramore och jag är sååååååå avundsjuk! Plus att jag nästan vet att man absolut inte kommer kunna få kontakt med henne efteråt. Hon kommer sväva på moln och flina dumt åt alla som hon träffar, jösses!

Men nu slutar min lektion och jag måste kila till nästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0