FREEEEDAG!

Nu är det helg igen, och inte vilken helg som helst: Det är New Moon helg! Jaa, NewMoon fredag iaf, med underbaraste Erikis :)

Jag är förkyld, vilket gör mig till en extremt korkad person, jag tror nämligen att mitt iq minskar eftersom jag tagit meducin och för att jag låter som jag pratar i en låda eller något. Som tur är gissar jag på att detta bara varar ett litet tag, tills jag är friskus igen.

Idag har då dagen varit en aning flummig dårå. Hade foto, engelska, matte, administration och naturkunskap. Prov i administrationen, inte särskilt svårt inte, men som sagt mitt iq är ju lite svag just nu, så man vet ju aldig!

Snart äre ju New Moon, och jag är sååååååå glad! Jag mår kanon, fast jag har den äckliga förkylningen i kroppen, lite skumt, men underbart på samma gång :)


Kommentarer
Postat av: frida

filmen ÄR BÄST !! (L)

2009-11-21 @ 14:10:47
URL: http://brunettdavah.blogg.se/
Postat av: erika

Erika älskar filmen x) och att min sötnos var med :D<3

2009-11-21 @ 17:36:30
URL: http://thelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0