Fjååårtizz

Idag är det typ fredag 24/7. ( Fjortizverision )

Skolan idag kommer bli SÅÅÅÅÅ jobbig. Fan vad jobbigt. Men jag får chilla med mina darlings<333
Vi har typ ingen typ datakunskap idag eller vad det fan heter. Så vi slutar bah tio över 1. Efter det tänkte jag simma vah. Fast bara en typ timme bah lixom. Sen ikväll så blir det mys<3 @ Hampus place! <3<3<33 Sen ska typ jah sova lite där, mh. De vah typ min dah. Kyss bitches ! <3<3<3


Idag är det fredag igen! ( Vanlig version)

Idag blir det skola igen som vanligt. Men som tur är så har vi ingen administration idag så vi har flyttat fram naturkunskapen så vi slutar 13.10 istället för 15.10. När jag fick höra det igår så körde jag en liten dans, fråga Anna om den var vacker! Haha!
Efter det ska jag simma en timme själv lite hade jag tänkt. Bara för att försöka komma i trimm igen.

Ikväll blir det myspys hos Hampetorp. Det ska bli jättekul, jag ser verkligen fram emot det!
Eftersom vi är så lata så kommer vi sova där också. Så här är det bara glada miner och jag skiner som en sol!

Trevlig helg!
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0