1:a advent

Sitter nu iklädd flera lager med tjocka myskläder (och en filt) efter en heldag utomhus på stan med ponnyridning och häst och vagn!

Just nu kollar jag igenom historia uppsatsen en sista gång och låter ganska rolig då jagförsöker öva på mitt muntliga framträdande samtidigt. Som tur är så är jag ensam i mitt rum med stängd dörr, men man vet ju aldig för: Väggar har också öron.

Just nu, i detta ögonblick så går det en jättebra film på 3:an. Ensam hemma. Jag har sett den hur många gånger som helst, men den är fortfarande hur bra som helst, speciellt nu när det lider mot jul.

Förresten så har jag fått upp en massa julfint i mitt rum, och vi har även pyntat hela huset, så allt är verkligen jättefint!
I mitt rum har jag en ny adventsstjärna i fönstret, lite tända ljus, nya röda julgardiner och en ny ljulstärna i en vit kruka. Det är kanonmysigt och jag vill ha det såhär året om!

Men nu måste jag fortsätta med läxan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0